• Bestrijdt vliegen voordat ze een plaag worden
  • Voorkomen is beter dan genezen
  • Veilig en effectief!

Kan ik een ander afleveradres ingeven?

Natuurlijk kan dat. Bestellen bij Vliegenactie gaat gemakkelijk en snel:

1. Plaats het gewenste artikel in de winkelmand

  • Ga naar het artikel van uw keuze en klik op de knop ‘Bestellen’
  • Heeft u alle artikelen van naar keuze in de winkelwagen gelegd, ga dan naar de winkelmand rechts bovenaan de pagina. Alle prijzen op Vliegenactie worden exclusief én inclusief BTW weergegeven
  • Als u klaar bent met winkelen, klik dan op de knop ‘doorgaan naar afrekenen’

2. Persoonlijke gegevens opgeven

  • Om uw bestelling te kunnen verwerken, vragen wij u enkele persoonlijke gegevens in te vullen. Heeft u al een account bij Vliegenactie ? Log dan eenvoudig in door uw e-mailadres en wachtwoord in te geven
  • Bestelt u voor het eerst, dan kunt u een Vliegenactie account aanmaken, dit is echter niet verplicht

3. Verzenden naar een ander adres

  • Kies op pagina met uw persoonsgegevens voor ‘Verzenden naar een ander adres?’
  • Er worden nieuwe velden getoond voor de gegevens van het gewenst afleveradres.

4. Betaalwijze kiezen en bevestigen

  • Vervolgens kiest u uw gewenste betaalmethode. Direct met iDEAL, via Creditcard, overschrijving of indien mogelijk achteraf met Klarna
  • Als u in het bezit bent van een Vliegenactie waardebon of kortingscode is het mogelijk deze ook hier in te geven. Vul de code van de waardebon in of geef de online code in. Een bijbehorende korting wordt automatisch verrekend op het totaalbedrag
  • Klik op de knop ‘Bestelling plaatsen’ en u krijgt een bevestiging van uw bestelling. We zullen deze zo spoedig mogelijke verwerken en verzenden.

Let op! Alle prijzen in de webshop, actiefolders en catalogus worden excl. én incl. BTW weergegeven.

Heeft u nog vragen of wilt u advies?

Neem contact op met onze klantenservice

Bel +31 546 666 666
op werkdagen 08:00 – 17:00 uur

Of stuur een e-mail naar:
info@vliegenactie.nl